  Re: Inbjudan ULV & Tex.

ULV låter skitkul. Synd att jag har ärenden i andra trakter under påskhelgen. Jag ser fram emot en nätrapport från tävlingen. :) /Tommy (20 years ago, 7-Apr-04, to lugnet.loc.se)

  Re: Inbjudan ULV & Tex.

(...) Skaffat 4Gb lagringsmedia till digitalkameran och fick hem ett till batteri idag. Vad det betyder i fråga om rapport behöver jag väl knappast klargöra? :) Det går fler ULV-tåg. Arrangeras det träffar på annan ort tar jag gärna med mig banan, (...) (20 years ago, 7-Apr-04, to lugnet.loc.se)