Re: BlockCAD byter webadress!
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Tue, 2 Mar 2004 18:13:52 GMT

In lugnet.loc.se, Anders Isaksson wrote:
Tobbe Arnesson wrote:
Nästan samma fel nu, du har en '\' efter "pict" istället för en '/' i
sökvägen: http://w1.161.telia.com/~u16122508/pict\kirchesml.jpg
http://w1.161.telia.com/~u16122508/pict\kirche.jpg

Rättat för hand. Morr! Vad är det för vits med en blogger om jag måste
handknåpa i HTML-koden i alla fall?! Någon rekommendation?

Nu funkar det fint.

Vet inte vad blogger är, Macromedia Dreamweaver är som sagt trevligt - om man
inte betalar för det ;)

[... all text är understruken ...]
From http://w1.161.telia.com/~u16122508/anders.htm och alla sidor
länkade därifrån. De andra fyra .html-sidorna är förskonade :)

.css-filen uppdaterad. Jag ser givetvis ingen skillnad.

Har du tid att kolla en gång till?

Nu ser det kanon ut!

Nu återstår bara index-sidan ;)

/T