  Min gamla e-postadress fungerar igen!

Äntligen! Nu kan jag både ta emot och skicka post från min gamla adress igen, dvs den som syns som avsändaradress här. Eftersom jag får en bra bit över hundra spam om dagen, måste alla som inte har .se-adresser ha med i ämnesrubriken: * antaningen (...) (21 years ago, 7-Feb-04, to lugnet.loc.se)

  Re: Min gamla e-postadress fungerar igen!

(...) Grattis! :) (...) Usch för SPAM. Peppar-peppar så har inte spamlistorna upptäckt lotek.nu ännu! Bortsett från den adress som CLSotW-mailen går till. Men där är det mer adressen som slutar lugnet.com som är med i listorna med ca. 70 spam per (...) (21 years ago, 7-Feb-04, to lugnet.loc.se)

  Re: Min gamla e-postadress fungerar igen!

(...) Oja, de kom fram. Stort tack! (Tänkte skriva & tacka, men det var så omständigt...) /Tore (21 years ago, 7-Feb-04, to lugnet.loc.se)