Re: Blekning av vita bitar
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Tue, 27 Jan 2004 18:57:00 GMT

Provade ett av tipsen på FAQen på Lugnet och lade några vita bitar i • klorin.
En vecka i koncentrerad Klorin gjorde underverk med en vit bit 1x3.

Frågan är ju om jag vill att mina vita bitar ska lukta badhus.. och jag • vill
inte dränka in dom i parfym heller..knivigt det här..

Är det nån mer än jag som provat?

Raffe

Nej, inte med klorin... men jag har kört gråa (endast smutsiga) bitar i
diskmaskinen med ett gott resultat. (Med både tvätt å sköljmedel)
/J