 Local / Sverige / 190
  Re: "Forening af nordiske LEGO-byggere" (Was: Reklam för lugnet.loc.se?)

Fredrik Glöckner skrev i meddelandet ... (...) Jag tycker att vi också borde ha en avdelning med legobyggen av medlemmarna. En textlista med länkar skulle nog inte inspirera så mycket... --Tobias (...) (25 years ago, 14-Dec-99, to lugnet.loc.se, lugnet.loc.no, lugnet.loc.dk, lugnet.loc.fi)

Tobias: (...) Det kan vi nok godt klare, men så bliver det ikke direkte på Lugnet. Jeg vil gerne sætte plads af til NOFFLEs medlemmers modeller på hugin ("www.ldraw.org"-maskinen). Jeg vil foreslå at de af os der allerede har et websted klarer os (...) (25 years ago, 14-Dec-99, to lugnet.loc.se, lugnet.loc.no, lugnet.loc.dk, lugnet.loc.fi)