  Re: Officiell inbjudan till SweLUG #5!

(...) Det ser ju riktigt bra ut. Många roliga bildtexter också. Jag ser med spänning fram emot videosnuttar. Särskilt bygge med förbundna ögon, av förklarliga skäl såg jag inte den biten live :) (URL) är det en TIE-Fighter, så byggde jag dem många (...) (21 years ago, 4-Nov-03, to lugnet.loc.se)

  Re: Officiell inbjudan till SweLUG #5!

(...) Tack, tack. Jo videosnuttarna kommer inom kort (hoppas jag) måste bara koppla in datorn med redigeringskortet, hoppas att mjukvara och hårdvara fungerar, fundera ut hur allt fungerade och sen redigera - det var ett tag sen :) (...) Aha, en (...) (21 years ago, 4-Nov-03, to lugnet.loc.se)