  Re: Officiell inbjudan till SweLUG #5!

(...) Jag säger att det innebär att familjen Isaksson inte kommer på någotdera arrangemanget :-( Eftersom vi hade planerat att åka upp till Ludvika enbart under lördagen (och hem igen framåt kvällningen), har vi inget intresse av att åka vidare en (...) (21 years ago, 24-Oct-03, to lugnet.loc.se)

  Re: Åka till Leksand

Isåfall tycker jag att vi struntar i det. Det är roligare att träffas så många som möjligt än att INTE träffas tillsammans på ett jippo. :) Om det dessutom är en extrasväng på närmare 20 mil som krävs är jag inte helt sugen heller, eftersom vi ändå (...) (21 years ago, 24-Oct-03, to lugnet.loc.se)

  Re: Åka till Leksand

(...) Instämmer helt. (...) Mjo, det är en bit till Leksand fast man redan är i Dalom .) Officiellt beslut av lekledaren lyder sålunda: Inget Leksand! Det är möjligen ett återkommande evenemang varför vi säkert får en ny chans. Sofia jobbar f.ö. (...) (21 years ago, 24-Oct-03, to lugnet.loc.se)

  Re: Åka till Leksand

(...) Tack! (...) Passar oss utmärkt, då kanske vi också hinner bygga något innan tävlingsstart (försök få en 5-, 13-, 16-åring att gå upp tidigt en lördagsmorgon...). Jonatan är väldigt sugen på ULV. AndersI (21 years ago, 24-Oct-03, to lugnet.loc.se)