    Re: FOTW: LösviktsLEGO! —Tore Eriksson
   (...) Lite kompletterande info: Min runda sandblå är 1x1, inte 2x2. Den är nog väldigt sällsynt - eller så har de små bitarna skakats längst ner? Hoppas jag hinner in på affären igen på lördag igen. (21 years ago, 22-Oct-03, to lugnet.loc.se)

        Re: FOTW: LösviktsLEGO! —Eric Hampusgård
   (...) har (...) Jag var ute på Sagoland och rotade ihop 4 påsar idag. Jag hittade både runda 1x1 och 2x2 i sandblått. Jag har inte orkat öppna, sortera och inventera bitarna/påsarna än. Det blir nog efter helgen. Jag minns ändå klart att jag hittade (...) (21 years ago, 22-Oct-03, to lugnet.loc.se)