  Re: Officiell inbjudan till SweLUG #5!

(...) Rättelse, har den tionde på gång! Nu ska det i sanningens namn sägas att tre av dessa "bara" är korridorer, varav den ena verkligen är minimalistisk. Vän av ordning kommer säkert att ha ett och annat att invända med, men jag anser att den (...) (21 years ago, 15-Oct-03, to lugnet.loc.se)

  Re: Officiell inbjudan till SweLUG #5!

Hej! Några som väntar på att Ni ska dyka upp på träffen bad mig skicka en hälsning: (URL) kunde tyvärr inte vara med på gruppfotot då de har viktiga sysslor att sköta, men även de hälsar så gott! (idén med gubbarna tillhör Brian Muzas men jag lånar (...) (21 years ago, 16-Oct-03, to lugnet.loc.se)