  När LEGO tar över...

Det kommer smygande. Man märker det inte förens det är försent. Själv upptäckte jag det denna helg. Jag lovade i ett svagt ögonblick att baka kakor till min systers 30-årsfest. Jaja, sagt och gjort, jag satte i gång och bakade och allt var frid och (...) (21 years ago, 5-Oct-03, to lugnet.loc.se)

  Re: När LEGO tar över...

Vi lägger kakorna i påsar .) Jag tar hem tomma godisburkar från mataffären, de är perfekta för de går att stapla i varandra. Likaså köper vi Big Pack GB-glass för de buttarna är bättre än konkurenternas :) /Tobbe som nu är uppe i två moduler (21 years ago, 6-Oct-03, to lugnet.loc.se)