Subject:
Hikmet - billigt LEGO!
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Tue, 30 Sep 2003 08:28:35 GMT

Hej!

Vår nya bekantskap Mikael har hittat en riktig guldklimp i Jönköping; Hikmet!

De har i snitt priser som är 72% av katalogpriserna. De har inte så mycket
OnLine men de kan ta hem det mesta (tyvärr inte ISD :(  ).

Här är några smakprov på priserna:
Nummer - Namn - Katalogpris - Hikmetpris
628 Stor platta 99 69
4096 Micro Wheels 149 98
4402 Sea Riders 479 349,9
4403 Air Blazers 579 398
4404 Land Busters 679 498
4483 Imperial AT-AT 1399 998
4488 MINI Millenium Falcon 99 69,9
4489 MINI AT-AT 99 69,9
4490 MINI Republic Gunship 99 69,9
4491 MINI MTT 99 69,9
7411 Tygurah's Roar 129 89,9
7467 International Space Station 149 109,9
7470 Space Shuttle Discovery 749 549,9
8374 Williams F1 149 109,9
8451 Dumper 229 179,9
8453 Front End Loader 229 179,9
8455 Backhoe Loader 999 749
8557 Exo-Toa 349 249,9

Nu ska jag inte glömma adressen, vilket är en klassiker i sådana här sammanhang:
http://www.hikmet.se/

Jag hade tänkt vänta tills Mikael postar sitt meddelande om detta, men kan inte
hålla mig längre!

Ett stort tack för tipset! Min plånbok är inte lika lycklig dock .)

Jag har inte beställt något än så vill någon ha något med och kommer på SweLUG#5
skicka ett mail! Beställer denna vecka.

/Tobbe
(radera SPAM när du skickar mail)