  Re: Vad vill ni se på en LEGO-fest?

(...) Vad jag har sett av grabbarnas Brikwar-ande, så tar det 4-8 timmar för ett tvåmansspel! Och då var det en ganska liten spelplan. Det tar tid att lära sig reglerna så pass, att man inte behöver slå i manualen mest hela tiden... Det tar också (...) (21 years ago, 2-Sep-03, to lugnet.loc.se)

  Re: Vad vill ni se på en LEGO-fest?

Hej! (...) Förvisso tar det lång tid att spela BrikWars, men man kan ju(försöka) lära sig lite innan på: www.brikwars.com samt kolla in hur andra spelar eller tex QuikWars som går dubbelt så snabbt som vanligt BW. Eller kolla in min hemsida (...) (21 years ago, 3-Sep-03, to lugnet.loc.se)