    Re: Vad vill ni se på en LEGO-fest? —Anders Isaksson
   (...) Äldsta grabben (Johannes, 16) har spelat lite med en kompis. Slutsats: Det tar tid!!! Jag tror inte det är något för en allmän träff, det behöver nog en dedikerad, med ett mindre antal deltagare. -- Anders Isaksson, Sweden BlockCAD: (2 URLs) (21 years ago, 27-Aug-03, to lugnet.loc.se)

        Re: Vad vill ni se på en LEGO-fest? —Tobbe Arnesson
   (...) Jo, men vi har inte så mycket aktiviteter inbokade ännu; ULV Micro månbas. Det är en dag det. (...) Med tanke på deltagarsiffrorna för de senaste träffarna, vad är "ett mindre antal deltagare"? :) (21 years ago, 2-Sep-03, to lugnet.loc.se)

        Re: Vad vill ni se på en LEGO-fest? —Anders Isaksson
   (...) Vad jag har sett av grabbarnas Brikwar-ande, så tar det 4-8 timmar för ett tvåmansspel! Och då var det en ganska liten spelplan. Det tar tid att lära sig reglerna så pass, att man inte behöver slå i manualen mest hela tiden... Det tar också (...) (21 years ago, 2-Sep-03, to lugnet.loc.se)

        Re: Vad vill ni se på en LEGO-fest? —Sebastian Persson-Pyykkö
   Hej! (...) Förvisso tar det lång tid att spela BrikWars, men man kan ju(försöka) lära sig lite innan på: www.brikwars.com samt kolla in hur andra spelar eller tex QuikWars som går dubbelt så snabbt som vanligt BW. Eller kolla in min hemsida (...) (21 years ago, 3-Sep-03, to lugnet.loc.se)