  Re: Vad vill ni se på en LEGO-fest?

(...) Jag har inga andra planer för hösten än så länge så jag är också rätt flexibel. (...) Det kunde vara intresant. Jag har bara kastat en snabb blick på det tidigare. Det verkar helt klart skoj, gäller bara att välja ut vilka reglar man ska (...) (21 years ago, 27-Aug-03, to lugnet.loc.se)

  Re: Vad vill ni se på en LEGO-fest?

(...) Låter bra! (...) Hmm... Fick en tanke, hur skulle det vara att köra BrickWars i månbasen? Är allt för plottrigt i den skalan? Finns det någon som kan leda ett BrickWars? Själv har jag aldrig spelat rollspel eller liknande IRL (bara på dator (...) (21 years ago, 27-Aug-03, to lugnet.loc.se)