  Re: Monorail!

(...) Vist finns det växlar. Har inga själv tyvär men stolt ägare av ett 6990 är jag iaf. Jag planerar att införskaffa lite mer räls och några växlar till mitt fina monorailtåg. Sen är tanken att jag ska bygga ihop nån trevlig bana samt sätta mina (...) (21 years ago, 25-Aug-03, to lugnet.loc.se)

  Re: Monorail!

(...) De är inte så förfärligt dyra på Bricklink... (URL) (21 years ago, 25-Aug-03, to lugnet.loc.se)