    Re: Vad vill ni se på en LEGO-fest? —Anders Isaksson
   (...) ClassicCastleCity ser ganska intressant ut också: (URL) Isaksson, Sweden BlockCAD: (2 URLs) (21 years ago, 24-Aug-03, to lugnet.loc.se)

        Re: Vad vill ni se på en LEGO-fest? —Tobbe Arnesson
   (...) Jag äger knappt en enda "slottvägg" så det går åt en himlans massa gråa klossar om jag ska bygga något. Det är lite synd. Moonbase kan i vart fall vara färgglatt :) Fast någon gång i framtiden när man ackumulerat mer klossar så! /Tobbe (21 years ago, 25-Aug-03, to lugnet.loc.se)