  Äntligen här igen

Nu har vi äntligen fått uppkoppling igen. Vad har hänt sen sist då?? Tja jag har äntligen fått ihop MIBO (Jin Satos robothund, bilder kan läggas upp om intresse finns) det tog ett litet tag att få tag i alla delar. Men nu är jag tebaka iallafall. (...) (21 years ago, 13-Jun-03, to lugnet.loc.se)

  Re: Äntligen här igen

(...) Välkommen åter! Hur känns det, så här efter närmare 2½ år? :) Och givetvis vill vi se bilder, men ännu hellre själva MIBO! /Tobbe (21 years ago, 13-Jun-03, to lugnet.loc.se)