    Re: Ny hemsida! —Anders Isaksson
   (...) Den var tydligen bra, för Geocities säger redan att den har överskridit sin kvot. Hur länge brukar det dröja innan sidorna kan ses igen efter något sådant? Jag har inte kunnat titta på den än... -- Anders Isaksson, Sweden BlockCAD: (2 URLs) (21 years ago, 3-Jun-03, to lugnet.loc.se)

        Re: Ny hemsida! —Tobbe Arnesson
     (...) Jag tror det är per amerikansk dag, så när midnatt har varit "over there" bör det fungera. Funkar nu iaf.. /Tobbe (21 years ago, 4-Jun-03, to lugnet.loc.se)

        Re: Ny hemsida! —Sebastian Persson-Pyykkö
   (...) Har upptäckt att GeoCities är jävligt fula på den detaljen, men inom en timma ska problemet vara borta. (21 years ago, 4-Jun-03, to lugnet.loc.se)