    Lastbil 317 —Ralf Jonasson
   Jag undrar om Lastbil 317 är nåt att ha? Jag råkar vara högstbjudande på en auktion på tradera och är väl sanningen att säga inte så jätteintresserad av den. Är den vanligt förekommande eller kommer jag få lätt att bli av med den om jag skulle vilja (...) (21 years ago, 22-May-03, to lugnet.loc.se)

        Re: Lastbil 317 —Tore Eriksson
     (...) Vet inte. Den är ovanlig såtillvida att åtminstone jag har aldrig stött på den. Så kanske någon set-samlare skulle bjuda högt för den. Däremot innehåller den uteslutande standardbitar såvitt jag kan se. /Tore (21 years ago, 23-May-03, to lugnet.loc.se)

        Re: Lastbil 317 —Tobbe Arnesson
     (...) Hmm.. En idé är att söka upp gamla auktioner på eBay och se vad den har gått för, då får du en fingervisning. Det fanns/finns en site för detta: (URL) den är stängd för tillfället p.g.a. lagar och användande av eBay's data... /Tobbe (21 years ago, 23-May-03, to lugnet.loc.se)

        Re: Lastbil 317 —Ralf Jonasson
   Glömde nämna att lådan och instruktionen är med.. "Ralf Jonasson" <raffej@telia.com> skrev i meddelandet news:HFAwMB.rLI@lugnet.com... (...) en (...) av (...) (21 years ago, 23-May-03, to lugnet.loc.se)