    Re: Vem bor närmast Uppsala? —Elin Övernäs
   Jag har tänkt samma sak, men aldrig tagit mej dit med kamera och jag bor ca 3 km ifrån den. Om det är fint väder i helgen så ska jag ta ett kort! /Elin (...) (21 years ago, 15-May-03, to lugnet.loc.se)

        Re: Vem bor närmast Uppsala? —Tobbe Arnesson
   (...) Hej-hej! Du lever ännu! Kanonkul! Vi (jag iaf.) undrade vart du tagit vägen, alla websidor borta och ingen aktivitet här... Välkommen åter! :) Hälsar, /Tobbe (21 years ago, 22-May-03, to lugnet.loc.se)