Re: 'Minifig World Tour' i Sverige
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Wed, 1 Dec 1999 10:52:46 GMT

Tobias Möller wrote:

Vilka då?
Nåt gammalt rymdlego?

--Tobias

En hel del tror jag...
Har fått ner lådorna och har börjat sortera lite...
Hittade både den svarta och blå rymdgubben, men de är väl en
hel del nyare än de vita och röda å gula antar jag. Jag vet att jag har
den gamla avfyrningsbilen (Bilen med ledad mitt och ett litet rymdskepp
på) men är det nåt speciellt du söker????

/Martin