Re: Legoland i sommar!
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Thu, 8 May 2003 08:35:02 GMT

- Den 28:e ska jag och Harri tävla på MTB i Vättern-trakten

Fundera.
Det låter som om det vore MTB-vättern ni ska trampa, 7 mil i skog & mark
inte långt ifrån mig.
Om ni får tid över (och jag är hemma) får ni hälsa på.

Stämmer bra.

Vi åker redan på fredag och nattar över, troligen med husvagn. Eller så kanske
vi slaggar i Örebro hos syrran, det visar sig.

Du bor i Motala va? Vi får se hur det blir med tiden, man brukar inte vara så
pigg efter 72 km på cykel i terrängen :)

För de som inte vet är tävlingen i Borensberg