Subject:
Lego säljes
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Mon, 5 May 2003 20:40:02 GMT

Hej,

Jag ska sälja följande set (kompletta i kartong), och tänkte höra med folk
här innan jag lägger upp dem på Tradera:

6088 och 6093 (tillsammans eller var för sig)
7163 (slänger med 7143 på köpet)
7181 (slänger med 7166 på köpet)

Om någon är intresserad, maila mig privat så kan vi diskutera pris mm.

Thomas
--
iMMersE your soUL in LOVE