    TFOL! —Sebastian Persson-Pyykkö
   HEJ! Har äntligen funnit en kategori jag passar in i: TFOL (Teen Fan Of Lego). Kan vara bra att veta om det finns andra förvirrade själar där ute. P.S Jag van mitt TL 3 brikwars mot min bror, fick ganska tungt med stryk dock. Har byggt ett (...) (21 years ago, 28-Apr-03, to lugnet.loc.se)

        Re: TFOL! —Tobbe Arnesson
   (...) Grattis! :) Jag gillar inte infackandet av folk kors och tvärs men ibland kan det vara värt att göra det för enkelhetens skull. Som t.ex. om man är tonåring bland en massa folk som är klart äldre, då kan det vara en god idé att göra klart för (...) (21 years ago, 29-Apr-03, to lugnet.loc.se)