  Räkna lego-bitar

Hej! Måste ju skriva mitt första inlägg nån gång så varför inte nu? Jag undrar hur man räknar antal bitar, tex på LUGNET? Räknas delarna till gubbarna? Varje gubbe bör ju då bidra med minst 4 bitar? /Ralf -- ===...=== Ralf Jonasson raffej@telia.com (...) (21 years ago, 15-Apr-03, to lugnet.loc.se)

  Re: Räkna lego-bitar

(...) Hej och hjärtligt välkommen! (...) Nu är bättre än sen, men fortfarande inte lika bra som förut :-P (...) Egentligen bidrar var gubbe med 10 enheter: Hår Huvud Bröstkorg 2 x armar 2 x händer Höft 2 x ben Fast den vanligaste definitionen är: (...) (21 years ago, 16-Apr-03, to lugnet.loc.se)