    Guld i teknik-sm till skånsk legotruck —Pehter Abrahamsson
   Kul att se att lego dyker upp lite varstans. (URL) nåt att köra under nån träff (som jag har tid att komma på)? /Pehter (21 years ago, 9-Apr-03, to lugnet.loc.se)

        Re: Guld i teknik-sm till skånsk legotruck —Tobbe Arnesson
   (...) Det är exakt samma uppdrag (och bitar i banan) som First Lego League i höstas: (URL) bara till när du har tid så ska jag övertala Röde på Framtidsmuséet att bygga upp deras FLL-bana igen! Jag var i Borlänge och såg när FLL-tävlingen gick där. (...) (21 years ago, 10-Apr-03, to lugnet.loc.se)