Re: Robotkampen i P4
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Fri, 28 Mar 2003 13:12:12 GMT

In lugnet.loc.se, Tobbe Arnesson writes:
Inkom nyss i min mailbox, tyvärr ingen möjlighet att banda... Kanske...

Okay, så jag satte MD-spelaren på record och har nu samplat in det i PC'n.
Återstår att komprimera det till MP3. Maila mig om ni vill ha ett ex.. Jag och
Harri fick ett indirekt omnämnande som "två killar från Ludvika som är klart
över 20 ... ... och 30."

Jag ska försöka skriva av hela alltet sedan, hinner inte den här veckan dock.