Re: New curators added
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Sun, 16 Mar 2003 19:25:02 GMT

"Tobbe Arnesson" <StPnAtM@lotek.nu> skrev i meddelandet
news:HBKv8I.2Ly@lugnet.com...
Jag tänker länka till de som har hemsida och är aktiva i loc.se så posta • gärna
er URL här så jag slipper leta ihjäl mig :)

Se signaturen nedan.

Det blir även en del andra matnyttiga länkar, t.ex. till OnLine-affärer, • en
sektion med nya byggen av svenskar (med bild) m.m. m.m..

Förslag på innehåll mottages med tacksamhet!

Elin Övernäs har (hade?) ett fantastisk borg-bygge
http://elinlego.topcities.com/tol01.jpg
(länken ej kollad). Hon har inte varit aktiv här på ett år eller så, men
förtjänar verkligen en länk, om sidorna finns kvar.

BlockCAD:  http://user.tninet.se/~hbh828t/proglego.htm
Gallery:   http://user.tninet.se/~hbh828t/gallery/index.htm