 Local / Sverige / 1360
    klubb i Lund? —Sebastian Persson-Pyykkö
   HejHej! Undrar kort om det finns någon Legoklubb i Lund eller Malmö. Om det är nån som vet så maila mig eller skriv det bara här. (22 years ago, 16-Mar-03, to lugnet.loc.se)

        Re: klubb i Lund? —Tobbe Arnesson
     (...) Tjoppejdi! (...) Det finns inte en enda LEGOklubb i hela Sverige vad jag vet... Jag försöker som smått organisera en för alla svenskar lite informellt men det går trögt. Jag tänker inte ge upp dock! :) Hälsar, /Tobbe (22 years ago, 17-Mar-03, to lugnet.loc.se)

        Re: klubb i Lund? —Jacob Sparre Andersen
   Sebastian Persson-Pyykkö skrev: (...) Det gør der vist ikke, men jeg siger til næste gang jeg er i nærheden (det sker jævnligt). Leg godt, Jacob (22 years ago, 18-Mar-03, to lugnet.loc.se)