Re: There's a new girl in town...
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Thu, 13 Mar 2003 18:25:07 GMT

"Josefin Andersson" <spock318@plopmail.com> wrote in message
news:HBp82t.1qwu@lugnet.com...
Hej pojkar - tänkte bara skriva en rad och säga att ni inte lyckats • skrämma
bort alla legointresserade tjejer. Än =)

Några av er har jag haft kontakt med förut i olika sammanhang, men de • flesta
av er vet nog inget om mig. Jag är en 32-årig tjej från norra Sverige som
med åren blivit en stor legosamlare. Jag har snart en komplett samling
Westernlego (fattas 2 set), Harry Potter (i brist på gamla riddarborgar) • och
Star Wars-lego. Samlar också lite sporadiskt på Adventure Egypt, Ninja och
allt annat intressant som kommer i min väg.

Det får nog räcka för nu. Japp.

/ Josefin

Välkommen!
PS, gubben med den röda tröjan och den vita hatten är på väg. Han tog vägen
över saloonen på väg hem till dig, jag skulle hälsa dig det tyckte han. ;-)

/J