  Om leksaksforskning. Lite om LEGO.

Kan vara intressant från vår synvinkel (Den snett ifrån sidan, med en ond rygg efter allt sorterande =) (URL) (22 years ago, 20-Jan-03, to lugnet.loc.se)

  Re: Om leksaksforskning. Lite om LEGO.

(...) Jag tycker det mer är axlarna som blir trötta. I helgen började jag sortera undan alla gamla klossar som inte skiner som nya, tänkte prova polera dem med Autosol och min elektriska tandborste :) (...) i pension! Mot den bakgrunden kanske vi (...) (22 years ago, 20-Jan-03, to lugnet.loc.se)

"Tobbe Arnesson" <StPnAtM@lotek.nu> skrev i meddelandet news:H90LGA.IJF@lugnet.com... (...) Häxans kopparputs! Gör gamla dimmiga genomskinliga klara (mer eller mindre)! Ger din arm oanade krafter! Se upp med tandborsten! Nylonborsten (eller vad det (...) (22 years ago, 20-Jan-03, to lugnet.loc.se)

  Re: Om leksaksforskning. Lite om LEGO.

(...) Det är ett alternativ, fast jag har autosol hemma. Tandkräm går också, men det blir nog lite dyrt. Natural Whitening för de blekta "vita" klossarna kanske :) (...) Hehe! (...) Bra tänkt! Det är inga problem att rycka bort stråna och limma dit (...) (22 years ago, 21-Jan-03, to lugnet.loc.se)