  Varför kan jag inte posta i Jönköpings län`?

Måste man paya Suz först? :P (22 years ago, 17-Jan-03, to lugnet.loc.se)

  Re: Varför kan jag inte posta i Jönköpings län`?

(...) Aha man vart tvungen o visa ett meddelande för att ikonen skulle komma fram... va inget :P <-- iq Det här forumet är "annorlunda" på många sätt ;) (22 years ago, 17-Jan-03, to lugnet.loc.se)

  Re: Varför kan jag inte posta i Jönköpings län`?

Då vi är så få har vi alla diskussioner i "roten" av .loc.se så du behöver inte posta i de olika länen, iofs. kan det vara bra att lämna ett avtryck där utifall någon oinvigd surfar runt. Jag har t.ex. lämnat ett meddelande som säger att det är här (...) (22 years ago, 17-Jan-03, to lugnet.loc.se)