  Fler bulk-set

Tjoade in på Lego World Shop, tittade under Themes/Creator, och vips! hittade jag några ekonomipack "vanliga bitar". (Fast butikerna lär ligga 20% under detta, mina 2 lokala gör det, och det är INKL frakt.) Men om du inte har en lokal butik som har (...) (22 years ago, 16-Jan-03, to lugnet.loc.se)

  ÄNNU Fler bulk-set

1) Amazon har denna, 500 bitar för $10. Men kan bara skickas inom USA, kolla på amazon.co.uk om den finns där (URL) verkar vara exakt som 4106, står inget nummer. 2) Sökte på "OR:Large Creator Bucket" på peeron och fick fram en "bra" lista, 4105-1 (...) (22 years ago, 16-Jan-03, to lugnet.loc.se)