Subject:
Grattis
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Sat, 11 Jan 2003 17:56:40 GMT

Man får ju gratulera till tåg-inköpet, önskar att man själv hade nåt sånt...
Själv har man ju ivrigt kollat in de nya seten på Lego-hemsidan, och idag
köpte jag ett,"Alpha Team"-set med en robot blev det, det är bara synd att
Lego har behållit samma gamla ben design ända sedan Blacktron-robotarna.

/Sebbe som önskar att han hade råd till mer Lego...