Subject:
Tuff-tuff Tuuut-Tuuut!
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Fri, 10 Jan 2003 08:05:53 GMT

Wohoo!

Nu har jag ett LEGO-tåg! Hittade en annons på Blocket igår och det visade sig
vara en samling av:

4515 Straight Tracks
4520 Curved Tracks
4531 Switching Rails
4552 Cargo Crane
4559 Cargo Railway

850:- och säljaren i Borlänge så vi satte oss i bilen direkt, 1½ timme senare
satte jag ihop min första LEGO-räls och efter ytterligare fem minuter
inträffade den första urspårningen :)

Ikväll ska tåget tas isär för renskurning sedan väntar ihopsättning,
fotografering följt av sortering. Ingen idé att bygga upp något när jag ska
flytta om en månad...

/Train(ee) newbie