  Re: Legoporr - orsak till avsked

Det är klart, i Storbritanninen har de väl inte lika starkt anställningsskydd som här i Svedala... Som vissa kanske känner till, har jag jobbat som IT-support. En av de knepigaste uppgifterna var att se till att företagets IT-policy någotsånär (...) (22 years ago, 8-Jan-03, to lugnet.loc.se)

  Re: Legoporr - orsak till avsked

(...) Jo, vi har det bra - egentligen :) (...) Det slipper i alla fall jag ta hand om som tekniker, fast det är klart man stöter på det med jämna mellanrum - speciellt de som lyckas öppna diverse webläsarfönster som inte går att stänga ned igen. (...) (22 years ago, 9-Jan-03, to lugnet.loc.se)