  Önskas låna: Monorail-bitar till LDraw och LTrax

... för att göra "mockups" i LDraw-format samt datafiler till mitt LTrax-projekt. Jag önskar låna kurvor, växlar och andra spårbitar (ej lok- eller vagnsdelar!) som ännu ej finns i LDraw eller Parts Tracker. Defekta, missfärgade etc. spelar ingen (...) (22 years ago, 6-Jan-03, to lugnet.loc.se, lugnet.loc.no, lugnet.loc.dk)