Subject:
.loc.se sjunde största .loc.* gruppen!
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Fri, 3 Jan 2003 14:21:52 GMT

Hallåj!

Då det är nytt år och en hel del statistik rabblas här på Lugnet tyckte jag det
kunde vara skoj att se hur det går för vår kära .loc.se internationellt sett.
Vi ligger idag på sjunde plats!

Om jag kommer ihåg ska jag kolla igen om ett år så vi får se hur det utvecklas
under 2003, vi har en bit kvar innan vi går om Italien men Nederländerna borde
vi väl klara att slå :)

Plac Land Antal
3 United States 11215
4 United Kingdom 8940
13 New Zealand 190
14 European Union 172
20 Suomi/Finland 86
21 Españá 85
22 Czechoslovakia 76
23 Österreich 71
24 Slovakia 69
25 Ceská Republika 59
26 Polska 47
27 Singapura 38
28 Türkiye 29
29 Luxembourg 25
30 Schweiz 18
31 Brunei 17
32 Puerto Rico 11
33 Ellás 9
34 Argentina 7
35 Eesti 6
36 Hong Kong 6
37 Zhong Guo 6
38 Rossiya 6
39 Malaysia 5
40 South Africa 5
41 Bulgaria 5
42 Taiwan 5
43 Slovenija 4
44 Taehan-Min'Guk 4
45 Hrvatska 4
46 Cocos Islands 4
47 Ìsland 4
48 Venezuela 4
49 Magyarország 4
50 Muang Thai 3
51 Bermuda 3
52 Guam 3
53 Chile 3
54 Colombia 3
55 Al Urdun 2
56 Dominica 2
57 México 2
58 Montserrat 2
59 Gibraltar 2
60 Suriyah 2
61 Niue 2
62 Cabo Verde 2
63 India 2
64 Perú 2
65 Indonesia 2
66 Pilipinas 2
67 Congo 2
68 Virgin Islands 2
69 România 2
70 Kalaallit Nunaat 2
71 Saudi Arabia 2
72 Djibouti 2

I helgen hoppas jag göra en prototyp-SweLUG-sida och därmed även visa bilder
från festen i december. Jag led av en svårare magsjuka förra helgen så inget
blev gjort (egentligen kan man argumentera att vi fick skitmycket gjort!).

Hälsar,
/Tobbe som ska och kika på en ny lägenhet idag så han kanske får plats att
arrangera fler LEGO-fester.