Re: LEGO-festen snart igång!
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Sat, 14 Dec 2002 19:42:07 GMT

In lugnet.loc.se, Tobbe Arnesson writes:
Hallåj, nu sitter jag här och dikterar regler.

Allt LEGO är på plats, banan är uppsatt och testad av en husbil.

Här är lite teasers:
http://www.lotek.nu/SweLUG/

Snart kommer Harri, Röde och hans kompis inramlande, då är det bara att sätta
igång!

Hälsar,
/Tobbe

Ni avbryter väl för att se de 5 första minuterna på Jönssonligan! :o)

/Tore