    Kan inte... —Sebastian Persson-Pyykkö
   Hej! Kan tyvärr inte komma på denna LEGO-fest eftersom mina föräldrar inte vill skjutsa mig dit(jag bor i Lund)av nån konstig anledning. Ha kul iallafall! /Sebbe (22 years ago, 1-Dec-02, to lugnet.loc.se)

        Re: Kan inte... —Tobbe Arnesson
   (...) Hmpf, det är ju bara 60 mil enkel resa! :) För den intresserade finns det ett Lund även i Danmark, Tyskland och Storbritanien. (...) Det ska vi! Nu är vi tre stycken :) /Tobbe (22 years ago, 2-Dec-02, to lugnet.loc.se)