Subject:
Veckans fynd - Model Team 5561
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Wed, 10 Nov 1999 14:29:19 GMT

Hejsan byggare!

Veckans fynd hittade jag i min favoritbutik, en Model Team 5561 Big Foot 4x4
Monster Truck 742 bitar för 598:-) Ordinarie pris verkar ligga kring 900,
eller $88US. Kartongerna är duktigt hörnstötta men hela och oöppnade. Det är
med andra ord inget jättefynd för den samlare som letar efter en perfekt
låda
(MISB) men väl så gott fynd för den som söker MT.

Min erfarenhet av Model Team är att de innehåller väldigt många användbara
bitar. Många små 1x1, 1x2, 2x2 samt en och annan "makaronbit".

Bild
http://www.lugnet.com/pause/search/?query=5561

Det finns 3-4 lådor kvar, hör av er vid intresse. Jag kommer att åka till
Stockholm i morgon och igen en sväng nästa vecka om ni vill ha gratis frakt.

// Eric
--
"The great thing about Lego isn't that you can build something out of it,
the great thing is that you can build something else."

Eric Hampusgård (MCsE)
Swedish AFOL Group
purjo at hem dot passagen dot se