Subject:
LEGOLAND Imagination Week
Newsgroups:
lugnet.loc.dk, lugnet.loc.se
Date:
Wed, 2 Oct 2002 09:29:05 GMT

Legolands egen omtale av hva som skal foregå under den danske høstferien har
fristet oss nok til at vi (dvs. min technic/togbyggende ektemann, vår
technic-byggende kamerat og hans legotolererende samboer og meg -
hovedsaklig by/tog/HP-menneske) setter kursen sørover fra forskjellige deler
av Norge og tilbinger 17.-20. oktober i Billund.

Er det noen av dere som har vært i Legoland Billund i sommer? Hva kan vi
forvente når vi ankommer av tilbud og muligheter? Har det vært noe liv i
fabrikk-utsalget - er det noe vi kan drømme om?

For to år siden var vi i Legoland i slutten av august, og da var det
teltsalg, en god del eldre sett til nedsatte priser, og varierende nyere og
gamle sett til halv pris (forskjellige sett hver dag). Det vi fremdeles har
søte drømmer om, er de kassene med service-pakker som de hadde i butikken -
til DKK 15 som flat pris pr. pakke, samme hva de hadde kostet før!

Vi brukte Lugnet-skjortene våre sist vi var der, men vet ikke om det var så
lurt, vi ble stadig tatt for å være på jobb ;-)

Tips og erfaringer mottas med takk!

aj-ml
- som tror VISA-kortet lever farlig på denne turen
--
Anne Jorunn Midtkil
Trondheim - Norway