Re: Nu ka jag posta igen!
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Thu, 6 Jun 2002 18:03:04 GMT

"Jocke" <terje029SPAMBLOCK@xpress.se> skrev i meddelandet
news:GxA8Lu.8pz@lugnet.com...
Fick mig en ny mailadress så det tog en stund att uppdatera den.
Ville bara säga det....

Välkommen tillbaka!

Till vadå? lugnet.loc.se verkar _väldigt_ tyst för närvarande - har gjort en
längre tid faktiskt. Vi kanske borde aktivera några diskussionstrådar...

Har ingen sett några bra köp någonstans? Gärna på västkusten (Göteborg -
Strömstad), eftersom jag ska däråt veckan före midsommar.

Är ni ute och åker i sommar, och passerar Eskilstuna, så kan ni ju titta in
här hemma hos mig (släng ett mail i förväg helst :-). Medtag Lego.

Min Lego-verksamhet är just nu helt koncentrarad på Dacta Control Center,
http://user.tninet.se/~hbh828t/dacta/index.htm det funkar jättebra och jag
har snart fullbordat ett litet 'Programming Center' med eget
programmeringsspråk.

Släng Mindstorms i väggen - här har vi 8 in och 8 ut!
--
Anders Isaksson, Sweden
BlockCAD:  http://user.tninet.se/~hbh828t/proglego.htm