Subject:
SELUG?
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Wed, 1 May 2002 19:15:45 GMT

Tjoho!

Fick precis e-mail från "ännu en" LEGOfantast i Sverige, en Lars
Olsson i Sundsvall. Eftersom han verkade bekannt med Lugnet bad jag
honom komma hit (loc.se) och presentera sig.

Dock gav hans mail mig en idé;

Varför inte göra en sida med recensioner av leksaksbutiker i Sverige?
Det behöver inte vara något avancerat utan mest en guide till bra
butiker i Sverige.

Om någon är intresserad så maila gärna en recension av din
favoritbutik till mig, skicka även om de som är dyra och svåra att
pruta med så man vet vilka man ska undvika :)

Så gör jag en sida med info som kan vara bra för Svenska LEGObrukare.

Personligen kan jag bidra med tre butiker i Örebro, två i Västerås,
två i Borlänge och två i Ludvika (varav Åhléns är den ena). Det är nio
stycken och fyra orter...

Jag känner att en SELUG-sida kan vara på gång trots allt om man får
till lite sån här info :) Vore även skoj med bild och presentation av
oss olika AFOL's?

Givet en sida med bilder från Sverigeträffar och beskrivningar av de
ytterst intressanta aktiviteter som de medför :)

Jag har funderat på detta i ganska exakt sju minuter nu så kom gärna
med idéer!
/Tobbe

http://www.arnesson.nu/lotek/