  Re: Inbjudan till Lego-träff i Eskilstuna

Tjoho! Jag planerar att dyka upp under lördagen, men om det blir tillräckligt trevligt för mig att övervinna min övernattningsfobi återstår att se ) Jag tar dock med grejjer för dylik aktivitet :) Jag hoppas hinna klart med mitt massförstörelsevapen (...) (23 years ago, 2-Jan-02, to lugnet.loc.se)

  SV: Inbjudan till Lego-träff i Eskilstuna

Trevligt att höra att vi verkar bli fler än förra året i alla fall. Men det är fortfarande flera som vi inte har hört från. (Tobias till exempel) Kom igång och anmäl er nu om ni inte har nån väldigt bra ursäkt att slippa! :) /Tommy (Som förberedde (...) (23 years ago, 2-Jan-02, to lugnet.loc.se)