    Hemsida —Pehter Abrahamsson
   Hej allihop Tänkte bara visa vad jag gör i legoväg. Om jag får lite tid över i jul ska jag fixa till legosidorna med mer kommentarer. (URL) Pehter -- Pehter "Ibbe" Abrahamsson Lugnet 1166 ICQ: 21014474 (23 years ago, 6-Dec-01, to lugnet.loc.se)

        Re: Hemsida —Tobias Möller
   Kul! Jag gillar din skogsmaskin -jag har alltid varit fascinerad av såna saker. Det är speciellt roligt när någon bygger technic-modeller, "vanliga" system-modeller är så vanliga. --Tobias (...) (23 years ago, 9-Dec-01, to lugnet.loc.se)