Re: SWELUG?
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Tue, 4 Dec 2001 12:33:52 GMT

USA österut? =)
Eller gör jag en tankevurpa? *s*
/Jocke

"Martin Eriksson" <martin.eriksson@xdin.com> wrote in message
news:GntB8M.4yz@lugnet.com...
Äntligen tebax från det stora landet i Öster.
För er information var inte LEGO speciellt billig i USA, men lite blev • det
ju hem ialla fall.

Uppenbarligen så är det en hel del som läser denna nyhetsgrupp men inte
många som skriver i den (får ursäkta mig för den sista tiden, har inte
varit
så aktiv själv) och intresset verkar ju finnas för en SWELUG så varför • inte
försöka?

Hur många är vi tex bara i Göteborg? Tor vi är runt 5-10 stycken • iallafall.
Det finns nog folk runt om för att det skall bli riktigt bra eller vad • tror
ni själva?

Mvh
Martin Eriksson
Göteborg

P.S
Anders, jag har hittat skivorna och skall göra kopior till dig, har varit
lite mycket med det nya huset bara.
Men det är på G.
D.S