 Local / Sverige / *2505 (-5)
  Re: Föreslagen MicroStad-standard

(...) Jag har kikat och inte hittat den på Brickshelf i alla fall, och jag har inget nummer att söka på heller. Det andra stället vet jag inte. Bild kommer nog i kväll... Olof (20 years ago, 12-Feb-05, to lugnet.loc.se)

  Re: Föreslagen MicroStad-standard

(...) Det är inte så enkelt att det redan finns skannat på BS eller den där andra instruktionsdatabasen? /T (20 years ago, 11-Feb-05, to lugnet.loc.se)

  Re: Föreslagen MicroStad-standard

(...) Jag har inte min scanner i drift just nu, men jag kan nog skicka ett foto ikväll. Det är ganska många sidor totalt, så jag får lägga upp resten av sidorna på min Brickshelf-sida senare, när jag fixat scannern. Nu har jag snart sorterat och (...) (20 years ago, 11-Feb-05, to lugnet.loc.se)

  Re: träff m.m

"akira" <jackiechan_78@hotmail.com> wrote in message news:IBqzH1.qJx@lugnet.com... (...) jag är (...) s@h är Lego-företagets egna shop som finns på nätet. Nås från www.lego.se. /Jocke (20 years ago, 11-Feb-05, to lugnet.loc.se)

  Airzooka? hmm Was: Fungerande Lego kanon

Vad tror ni om att använda en airzooka som vapen på en stridsvagn. Den är ju stor men inte tung (0,5 kg enligt hobbex). Hade tänkt att låta nått pneumatisk dra tag i hållaren där back och sen dra det bakåt. Jag frågar för att snart ska jag beställa (...) (20 years ago, 11-Feb-05, to lugnet.loc.se, FTX)

Redisplay Messages:  All | Compact