 Local / Sverige / *2160 (-5)
  Re: Inbjudan ULV & Tex.

Tvärt om! Det är bara bra om det är alkofritt för då kan vi ta med barnen. Jag och Oscar kommer mycket hellre om vi vet att det är ett sansat evenemang. :) // Anton (...) lokalen (...) (20 years ago, 18-Apr-04, to lugnet.loc.se)

  Re: Inbjudan ULV & Tex.

(...) Ser ut som ni hade det kul...och det ser ut som att pansarbilstemat gick hem. Har några frågor dock. Harris t-shirt...fin...var kan man få tag i en sådan om man vill ha? Skulle helst vilja ha en helt vanlig svart t-shirt med legologga över (...) (20 years ago, 18-Apr-04, to lugnet.loc.se)

  Re: Inbjudan ULV & Tex.

Det tog en stund, men här är en bunt bilder: (URL) rapport med några utvalda bilder kommer senare. Hälsar, /Tobbe (20 years ago, 18-Apr-04, to lugnet.loc.se)

  Re: $148 bytes mot 900 SEK

Jag mailar dig. PayPal är bra att ha.. ibland. =) /J "Anton Ymer" <anton.ymer@remove.b...dband.net> wrote in message news:Hw7upw.zKw@lugnet.com... (...) (20 years ago, 15-Apr-04, to lugnet.loc.se)

  Re: $148 bytes mot 900 SEK

Jag har ett PayPal-konto. Har du fått hjälp än? Kontakta mig via e-post (anton [pnkt] ymer [hatt] bredband [dutt] net) så kan vi lösa problemet i ett mindre publikt forum (om än ändå inte helt säkert). // Anton "Jocke" <terje029SPAMBLOCK@xpress.se> (...) (20 years ago, 15-Apr-04, to lugnet.loc.se)

Redisplay Messages:  All | Compact