 Local / Sverige / *1515 (-5)
  Lego ingen lek.

Hittade denna artikel i en en tidninge för datachefer. Kanske lite för seriöst men att se en kille i slips bygga lego är inte varje dag man ser. (URL) (ca 250kb) /Pehter (som bygger lego utan slips) (21 years ago, 27-Apr-03, to lugnet.loc.se)

  Re: Bygger ni inget?

(...) Närå. Hej pojkar, ni minns väl mig? =) Jag bygger just nu - mitt långtidsprojekt - på ett hus i minifigurskala, eller vad det nu kan heta. Och inte vilket hus som helst, utan en kopia av mitt barndomshem. Har inga bilder just nu, men det är (...) (21 years ago, 26-Apr-03, to lugnet.loc.se)

  Re: Bygger ni inget?

Hej! (...) Ska bara få farsan att lägga in bildera på min stridsvagn, så helt hopplöst är det inte... Har också en STOR borg på gång, ca 10% kvar att göra, för användning i ett TL 3 BrikWars. //Sebbe :) (21 years ago, 25-Apr-03, to lugnet.loc.se)

  Re: Bygger ni inget?

"Tobbe Arnesson" <StPnAtM@lotek.nu> skrev i meddelandet news:HDsx1n.15rE@lugnet.com... (...) Mitt pågående projekt är av typen långvarigt :-) C:a 8% gjort. Får väl sticka emellan med något mindre komplicerat. Men inte idag... -- Anders Isaksson, (...) (21 years ago, 23-Apr-03, to lugnet.loc.se)

  Re: Bygger ni inget?

(...) Vi är många som slåss om dem så antingen hinner de bli sålda eller så trissas priset upp tills det inte är någon bra affär längre. Jag har dock knipit fyra klipp därifrån. :) /Tobbe (21 years ago, 24-Apr-03, to lugnet.loc.se)

Redisplay Messages:  All | Compact